سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از 8-4 سپتامبر 2024 ( 18-14 شهریور 1403) کار خود را در اکسپوسنتر پایتخت روسیه آغاز کرد. از جمله زیرمجموعه‌های این نمایشگاه، برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک مسکو نیز هست.

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو کار خود را آغاز کرد.

سی و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از 8-4 سپتامبر 2024 ( 18-14 شهریور 1403) کار خود را در اکسپوسنتر پایتخت روسیه آغاز کرد. از جمله زیرمجموعه‌های این نمایشگاه، برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کودک مسکو نیز هست.بیش از 300 ناشر و توزیع کننده کتاب از روسیه، جمهوری آذربایجان، بلاروس، آلمان، جمهوری اسلامی ایران و چین برای ارائه محصولات جدید خود به مسکو آمده‌اند.

در این رابطه یولیا گاندیلووا، معاون بخش پشتیبانی مطبوعات و صنعت کتاب وزارت توسعه دیجیتال فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو MIBF یک رویداد سنتی و مورد علاقه برای مردم مسکو و مهمانان پایتخت است. وی افزود: نمایشگاه امسال برنامه‌های بسیاری مناسب سال خانواده و در رابطه با سنت‌های خانوادگی خواهد داشت و شاعران نویسندگان، نشست‌های موضوعی و معرفی آثار برگزار می‌کنند.

سرگئی کایکین، مدیر نمایشگاه‌های بین‌المللی کتاب مسکو گفت: بزرگ‌ترین غرفه‌ها امسال به کودکان اختصاص دارد و در آن بیش از 50 مؤسسه انتشاراتی حضور دارند و همچنین کارگاه‌های آموزشی با موضوع طنز و ادبیات جوانان برگزار می‌شود. وی ادامه داد: در نمایشگاه کودکان، خوانندگان جوان می‌توانند انتظار ملاقات با نویسندگان، شاعران و هنرمندان را داشته باشند و این برنامه شامل بیش از 100 رویداد است.

منبع:https://rg.ru/2024/09/04/osennij-marafon.html

کد خبر 20965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =